پ3: رودهن
آدینه رو با دو نفر از دوستان والاحضرت و خانواده هاشون رفتیم رودهن. سفر نیم روزه خوبی بود. آسمون صاف و آبی و کلا با آسمون تهران قابل مقایسه نبود.
کمی تپه نوردی کردیم. مردها طبق معمول آتیش درست کردن و کلا روز تعطیل خوبی بود.
یک هفته ای هست که میرم استخر برای یاد گرفتن شنا. بازنشسته ها حسرت ما رو می خورن و ما حسرت بچه های ابتدایی که زنگ ورزش رو به یادگیری شنا می گذرونن.
شنا رو دوست دارم و از اینکه دارم یه کار جدید یاد میگیرم خوشحالم. هر چند بعضی موقع ها فکر می کنم آب باید یک ذره گرم تر باشه. ولی خب حتما یک استانداردی داره و فشارخون من مثل همیشه پایینه.
کتاب بیوتی رضا امیرخانی رو دارم می خونم و فعلا چیزی در موردش نمی نویسم.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ساعت ۴:۳۱ ب.ظ توسط س.د
|