پ2: روزهای من....

زندگی جریان داره. ما هم خدا رو شکر خوبیم و در جریان. تصمیم گرفتم امسال حتما هفته ای یک کتاب رو بخونم. هفته قبل «تجسم خلاق» رو خوندم و این هفته «هشیاری مالی» رو شروع کردم.

کتاب اول بد نبود ولی انتظار داشتم بهتر باشه. مثبت اندیشی و جذب خواسته ها و آرزوها با تجسم رسیدن به اونها چیز تازه ای نبود برام. کتاب زیاد برام مطلب جدید نداشت ولی بهر حال شروع هفته ای یک کتاب خوبه.

کتاب دوم هم هنوز چنگی به دل نزده تا ببینم چی میشه. کلا کتاب خوندن حالم رو خوب میکنه. شاید خیلی خوب و نمیدونم چرا بی دلیل ماهها کتاب نخوندم یا شاید خیلی خیلی کم خوندم.

اگر کتاب خوبی خوندید به خصوص در حوزه داستان، ادبیات، روانشناسی و عرفان بهم معرفی کنید ممنون میشم.

دیروز یک مقاله نوشتیم. حس خوب نوشتن رو دوست دارم مثل همیشه.

پ1: روزهای خوب تعطیلات

سلام

سال نو مبارک. امیدوارم 17 روز از سال جدید براتون توام با سلامتی و موفقیت بوده باشه. برای ما هم خوبه بوده و شاید خیلی خوب.

هفته اول رفتیم مشهد و جای دوستان خالی حسابی حال و هوای خوبی بود. کو هسنگی، وکیل آباد، خواجه ربیع، توس، الماس شرق، زیست خاور، خیابون جنت، موزه های آستان قدس همه و همه خیلی خوب بود و البته حرم که بهترین بود و مثل همیشه غیرقابل توصیف. مخصوصا اولین دعای کمیل سال 92.

هفته دوم رو رفتیم سمنان. امسال عید دیدنی ها کمی متفاوت بود و بیشتر دعوت به صرف شام بود و این طوری فامیل رو چند بار در عید با ساعات طولانی تر از یک بازدید عید دیدیم و حسابی خوش گذشت.

البته باید یک برنامه هم ما بذاریم برای دعوت فامیل، چون بعد عروسی تا حالا ما حداقل دو- سه بار خونه بقیه بودیم به صرف شام و ناهار ولی به خاطر دوری و نبود ما در سمنان این دعوتی ها یک طرفه بوده و خوب نیست.

با کلی انرژی 5شنبه برگشتیم تهران. حالمان خوب خوب است.

امیدوار به روزهای خوب نیامده هستم.