پ2: روزهای من....
زندگی جریان داره. ما هم خدا رو شکر خوبیم و در جریان. تصمیم گرفتم امسال حتما هفته ای یک کتاب رو بخونم. هفته قبل «تجسم خلاق» رو خوندم و این هفته «هشیاری مالی» رو شروع کردم.
کتاب اول بد نبود ولی انتظار داشتم بهتر باشه. مثبت اندیشی و جذب خواسته ها و آرزوها با تجسم رسیدن به اونها چیز تازه ای نبود برام. کتاب زیاد برام مطلب جدید نداشت ولی بهر حال شروع هفته ای یک کتاب خوبه.
کتاب دوم هم هنوز چنگی به دل نزده تا ببینم چی میشه. کلا کتاب خوندن حالم رو خوب میکنه. شاید خیلی خوب و نمیدونم چرا بی دلیل ماهها کتاب نخوندم یا شاید خیلی خیلی کم خوندم.
اگر کتاب خوبی خوندید به خصوص در حوزه داستان، ادبیات، روانشناسی و عرفان بهم معرفی کنید ممنون میشم.
دیروز یک مقاله نوشتیم. حس خوب نوشتن رو دوست دارم مثل همیشه.